Discussion about this post

User's avatar
Agnar Lirhus's avatar

Nå har’n jaggu fått et stort intervju i MB også!

Agnar Lirhus's avatar

Jeg har forresten prøvd å skrive en utvidet versjon av denne artikkelen på engelsk. https://open.substack.com/pub/agnarlirhus/p/climanomics?r=iyltu&utm_medium=ios

4 more comments...

No posts

Ready for more?